perjantai 6. tammikuuta 2012

MINDMAPPEJA

Tekstiililäisten mindmappejä:

Hurjasti hienoja ideoita ja ajatuksia. tekniikoita nostettu esiin ja omia mielenkiinnon kohteita. 

Kaikille yhteisenä pohdinnan aiheena on nyt se mistä sitten se oikea asiakas löytyisi. Seuraavana tehtävänä onkin tehdä oma verkostotunnistin. Poimia siihen ihmiset oikein nimillä ja aloittaa yhteydenotot. Heti kun olette saaneet asiakkaan niin asiat alkavat tarkentua ja pääsette eteenpäin =)

kuvia klikkaamalla pääse lukemaan tekstejä









Visualistien mindmappeja - Näillä esimerkeillä on asiakas jo olemassa. 



Mindmappisi siivitti kaksi ajatusta:
- kohderyhmäajattelu > olet nääritellyt pääsääntöisesti iän perusteella kohderyhmät > olisiko ajatuksia avaavampaa jos lähtisitkin heimoajattelusta (kts Seth Godin) eli kohderyhmän arvomaailman määrittelystä. Mitä asiat ovat merkityksellisiä kohderyhmällesi?
- esteettinen ja visuaalinen maailma > mitä visuaalista materiaalia tarvitset? Tässä visuaalisen materiaalin maailmassa on opinnäytetyösi suurin painopiste. Viestintä ketju.
Pakettisi vaikuttaa muuten varsin selkeältä
jola


Pakettisi näyttää jäsentyneen mainiosti.

Ainoa asia, jota mietin, on myytävien tuotteiden luettelo. Ajattelitko kirjoittaa auki valintaperustelusi tekstissäsi? Turvallisuuteen liittyvä moniilmeinen näkökulma on herkullinen kokonaisuus.

Voisiko tästä tuotteistaa kokonaisuuden, joka olisi monistettavissa valtakunnan muihin Terroihin?
 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti